FOREXTIGAPULUH PROFIT SEKADAR NYA

  • Ditulis oleh
  • - Isnin, Februari 10, 2014
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Kepada sesiapa yang ingin memahirkan lagi kaedah Frx30Ver3 dan Frx30New sila luangkan sedikit masa untuk ber"Teamviewer" dengan saya untuk saya ajari lagi mana-mana part yang anda kurang faham. 

Isnin yang tidak mengecewakan dan syukur di atas izinNYA juga. Namun saya masih lagi memburu profit dan masih lagi meneliti signal. Dan saya tidak lupa untuk menaikkan semangat anda semua. Dan perlu saya war-war kan bahawa kaedah yang anda ada walau selain dari kaedah frx30 tetap dapat profit dengan baik juga. Malahan ada yang profit lebih baik lagi dari yang saya mampu dapat. Kaedah bukan lah yang utama. Disiplin dan tahap kesabaran kita yang menjadi ukuran.













Trade dengan setenang mungkin dan ikut kiraan MM dengan tepat. Suka saya nyatakan di sini. Untuk trade di H1 dan H4 kita hanya boleh entry sekali sahaja tetapi jika kita refer M1 dan M5 yang mana masih menetapkan H1 dan H4 sebagai panduan trend, kita dapat entry dengan bertangga-tangga.
Akhir sekali. Doa saya moga anda semua Selamat Maju Jaya.

Tiada ulasan: