FOREXTIGAPULUH DAN RAHSIANYA

  • Ditulis oleh
  • - Khamis, Februari 20, 2014
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Saya suka apabila ada kerja lain yang menuntut untuk saya tidak punya masa mangadap laptop - saya akan entry berpandukan H1 dan H4 dan biarkan ianya hit TP tanpa saya tidak perlu memikirkan dan melihat chart berulang kali. Jadi apabila saya ada kerja lain dan trading bergerak menuju ke TP tanpa perlu saya mengawasinya. Entry dan tinggal. Dengan syarat kiraan MM memang tepat. Kerana entry untuk kaedah ini kemungkinan sebelum menuju ke TP akan ada sedikit reversal maka kiraan MM kita boleh mengawal kerugian. 






Dan emosi mainkan peranan penting. Disiplin yang tinggi. Pilihan ada pada diri kita. Samada mahu melakukan dengan baik atau dengan ala kadar. 
Saya doakan anda semua Selamat Maju Jaya.

Tiada ulasan: