TRADE FOREX UNTUK PROFIT

  • Ditulis oleh
  • - Isnin, Oktober 07, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Tajuk memang nampak mudah. Tapi untuk melakukannya kena ada disiplin. Tak perlu diingatkan lagi sebab selalu sangat ingatkan benda yang sama tentu semua pun bosan. Ok jom kita relax-relax dan kita tekad untuk trade dan profit. Maksud disini : entry untuk profit sahaja. Jika tak confirm signal jangan entry. Saya pun lakukan benda yang sama. Bila tak boleh fokus saya langsung tak trade. Walau pun satu hari tak lakukan entry. Saya terima. Kerana saya tidak mahu permainkan disiplin saya. Tiada alasan untuk try n error. 








Semasa entry ini di tulis, masih ada satu lagi entry yang belum hit TP. Hari ini purata saya hanya boleh ambil 300pip sahaja. Its ok. Esok kita fokus lagi untuk sedikit lagi keuntungan.
Jom kita baiki kelemahan diri dalam trading untuk sedikit income tambahan.

Saya yang sentiasa mendoakan anda semua.

Tiada ulasan: