TIDAK SEMUA ILMU FOREX MUDAH.

  • Ditulis oleh
  • - Selasa, Oktober 08, 2013
  • -
Assalamulaikum dan selamat sejahtera.

Walau teknik nampak mudah namun ada jugak tip rahsia yang tersembunyi. Di mata kasar nampak macam senang saja untuk lakukan entry. Untuk teknik Forextigapuluh jika sehari suntuk kita dapat trading full time memang mampu perolehi 500pip untuk Broker 5digit. Kadang kala boleh jangkau lebih lagi. Namun saya tak punya masa yang banyak dan perlu melakukan rutin harian. Walau hanya dapat fokus untuk 300pip saya tetap bangga dengan diri saya kerana masih dapat trade tanpa loss setakat ini. Saya berhati-hati lakukan entry dan sabar mencari signal yang lengkap baru saya lakukan entry.

Kiraan MM yang saya beri via ebook adalah untuk Broker 5digit sahaja. Untuk pengguna Broker Exness...boleh buka akaun "master" dan akaun "partner" di mana kita hanya masukkan modal di akaun partner untuk trade dan komisen trading kita akan Exness masukkan ke akaun master kita. Best kan. Bila komisen dah banyak kita boleh buka satu lagi akaun partner di bawah link akaun master tadi... dan lakukan "internal tranfer" ke akaun baru untuk di jadikan modal dan trade akaun yang baru itu pula dan komisen nya akan Exness masukkan ke akaun master tadi. 

Ini kita lihat hasil yang saya dapat fokus untuk hari ini. Syukur dengan izin Allah.




Ok kita jumpa esok. Saya sentiasa mendoakan anda semua.
Syabas dan tahniah kepada yang profit hari ini.

Tiada ulasan: