SISTEM FOREX MUDAH?

  • Ditulis oleh
  • - Isnin, Oktober 07, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Saya kata kan ia mudah untuk saya tetapi tidak mudah untuk sesetengah trader. Mudah kerana bila keluar signal lengkap baru boleh entry buy atau sell. Tetapi dalam menunggu signal lengkap itu kita kena perhati beberapa syarat yang telah ditetapkan. Untuk memerhati bebarapa syarat-syarat itu lah yang membuatkan para trader kadang hilang sabar dan hilang fokus. Tetapi andai munculnya syarat lengkap maka akan bertimpa-timpa pula keluar syarat lengkap di beberapa pair yang berbeza. Ini membuat kita garu kepala. Bila tak keluar signal...langsung tak ada...bila dah keluar di satu pair...tak putus-putus pula hingga tak tahu nak pilih pair mana untuk kita lakukan entry.

Ini hasil trading minggu lepas...tiga akaun dari sepuluh akaun. Minggu lepas saya tak punya banyak masa untuk fokus. Jadi ini saja hasilnya. Syukur dan ianya dengan izin Allah juga.





Walau apa pun. Trade lagi dan lagi dengan kefahaman masing-masing. Yang menggunakan teknik frx30 boleh hubungi saya via fb atau whatsapp atau telifon jika ada yang masih blur dalam melakukan entry. Saya sedia membantu anda.

Jom kita trade dengan cemerlang dan saya sentiasa mendoakan anda semua.
Terima kasih.

Tiada ulasan: