APA YANG ANDA INGIN TAHU TENTANG TEKNIK FRX30?

  • Ditulis oleh
  • - Khamis, Oktober 31, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Teknik Frx30 ada dua jenis untuk masa sekarang. Teknik Frx30Ver3 dan Teknik Frx30New. Suka saya nyatakan di sini, teknik frx30ver3 untuk trade di M5 dan ke atas sementara teknik frx30new adalah untuk trade di H1 dan ke atas. Untuk mengawal kerugian kita untuk kedua-dua teknik ini saya lampirkan carta kiraan MM melalui ebook. 

Apa saja yang saya sarankan berkenaan syarat-syarat entry harus lah di teliti dan di ikut satu persatu dan jangan tertinggal walau pun satu. Jangan ghairah mahu lakukan entry sebelum sigfnal lengkap. Bila terbiasa hit TP dan hit TP lagi dan lagi...jangan gelojoh menukar volume diluar hasil kiraan MM yang saya berikan. Jika modal hanya sedikit memadai keuntungan sedikit dan kita ganda kan perlahan-lahan. Berpadanan keuntungan dengan modal.

Untuk para trader yang guna teknik lain pun masih boleh profit dengan lebih baik juga. Yakin pada kebolehan sendiri dan keupayaan diri. Saya yakin anda boleh lakukan lebih baik dari apa yang saya dapat. 









Teknik Frx30 hanya pinjaman Allah sahaja dan saya tidak menjanjikan kekayaan sekelip mata. Kena usaha dan tekun memahirkan diri. 
Dan saya sentiasa mendoakan anda semua.
Selamat Maju Jaya.

Tiada ulasan: