MENEKA SATU KESALAHAN FOREX

  • Ditulis oleh
  • - Sabtu, Mac 11, 2017
  • -
Bismillah.
Salam Sejahtera.

Anda salah seorang trader yang ingin berjaya? Disini tempatnya untuk anda mengutip semangat. Saya sentiasa mendoakan dan meniupkan sebanyak mungkin semangat untuk anda menuju kejayaan dalam trading forex.

Trade dengan hebat. Jaga kiraan MM. Bagi Frx30New anda boleh belajar layer entry supaya anda beroleh jumlah profit yang anda mahu kan.  Saya yakin anda mampu.  Dalam trading forex anda perlu seorang mentor bagi mendorong anda dan mengajar anda supaya cepat mahir.  Jika anda sudah ada mentor, anda perlu kerap menghubungi beliau supaya beliau tahu di mana yang anda tidak faham.

Teknik Frx30 yang amat mudah untuk trader baru dan lama.  Tanpa perlu masukkan penambahan apa-apa pun di Indi Frx30 yang saya sediakan untuk anda.  Hanya pasti kan syarat lengkap muncul dan lakukan entry.  Namun anda KENA disiplin dan laku kan Kiraan MM dengan sempurna.  Guna carta Kiraan MM yang saya beri.

Saya juga lampirkan 13 Video Tutorial bagi memudahkan anda lihat bagaimana cara entry di lakukan oleh saya.  Guide saya setiap hari semasa saya trade.  Dan InsyaAllah saya masih diberi umur untuk menjaga dan menegur disiplin anda.  Rebut peluang untuk mengutip ilmu dari saya jika anda berminat.

"selamat maju jaya"
sitiaishahshabudin
0124041152

~disini kejayaan anda bakal bermula~






Tiada ulasan: