CABARAN DALAM FOREX

  • Ditulis oleh
  • - Khamis, Oktober 17, 2013
  • -
Assalamulaikum dan selamat sejahtera.

Saya pamerkan disini pencapaian yang saya perolehi dari satu akaun mini iktrust 5digit yang bermula dengan modal 16.80usd. Dari 10/07/2013 hingga sekarang, akaun ini amat membangga kan saya dimana telah mengaut keuntungan sebanyak 59.63usd. Ini pencapaian dengan menggunakan Teknik Frx30New. Lebih membanggakan saya adalah langsung tiada loss. Walau untungnya sedikit tetapi saya lega dan rasa begitu yakin bila tiada loss. Hanya modal yang sedikit.




SS ini adalah turutan dalam satu akaun yang sama. 
Ok kita masih boleh lakukan yang terbaik dalam trading. Untuk hasil trading yang profit cantik menggunakan modal yang besar adalah perkara yang biasa kerana sememangnya kita mudah profit bila mana modal kita besar. Untuk mendisiplinkan diri dengan modal kecil agak sukar. Jadi jika kita berjaya, itu adalah lebih manis.

Saya hanya ingin naikkan semangat  para trader yang tidak punya modal yang besar. Tidak semua trader yang kaya raya yang boleh bermula dengan modal 1000usd.

Ayuh. Tetapkan hati dan yakin lah pada kebolehan kita.
Saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anda semua.

Tiada ulasan: