BINCANG-BINCANG FOREX

  • Ditulis oleh
  • - Rabu, September 18, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Setuju ke tidak jika saya kata kan bahawa jika teknik sudah kita genggam dengan mahir...modal bukan masalah buat kita. Utama kena mahirkan dengan teknik...ngam dan tidak ada sedikit pun rasa takou untuk lakukan entry bila signal yang lengkap sudah keluar. Bagaimana untuk elak dari rasa takut untuk lakukan entry? Mahirkan diri. 

Setuju ke tidak jika saya katakan jika kita tidak mahir...modal 5k usd pun boleh lesap loss sekelip mata jika lakukan entry dengan cara yang salah. So yang utama kena lengkapkan diri dengan satu teknik yang kita minat dan suka serta mahir. Banyak teknik yang ada. So pilih lah dengan bijak ikut citarasa kita. Utama kan juga disiplin diri. Jika tak disiplin...mai la teknik lagu mana pun memang teruih boleh loss kalau dok trade lintang pukang.

Untung sikit pada peringkat permulaan dan diakhiri dengan untung lebih besar itu adalah lebih baik...jangan dok pebesaq volume ikut suka hati dan punya nak untung banyak di awai-awai trading...lepas tu last-last hancoq leboq semua modai...nak buat pa lagu tu kan...
So trade smart...santai dan emosi tenang.

Saya sentiasa inginkan anda semua berjaya.
Jadi kena lah ikut rules yang ada pada teknik anda. 
Mai kita tengok prestasi semalam. 





Tak pa kita belajaq dengan acc kecik dulu...esok-esok kita cekap kita pebesaq modai ni jugak bagi jadi 1000usd...time tu kita boleh la letak volume besaq sikit dan boleh la trade lagi smart.
Apa tunggu lagi...jom kita trade santai-santai.

Tiada ulasan: