BAGAIMANA TEKNIK FOREXTIGAPULUH BERKERJA

  • Ditulis oleh
  • - Sabtu, September 21, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Khamis 19hb saya lakukan entry di 2 acc 5digit dan 1 acc 4digit. Saya suka trade begini. 3 acc berbeza modalnya dan volume juga berbeza. Tetapi hit pada price yang sama. Teknik forextigapuluh setakat ini sememangnya dapat beri profit dengan berkesan tetapi kita harus follow kesemua syarat-syarat yang telah ditetapkan. Untuk acc 5digit memang tak ada masalah sebab saya berikan jumlah TP dan SL melalui ebook...hanya untuk acc 4digit jumlah TP dan SL perlu di kurangkan ikut TF mana yang kita trade.

Setakat ini saya rasa untuk acc 4digit pun memang ok juga dan masih menten tiada loss lagi...jika ikut rules yang ada didalam ebook...




Ini sahaja cerita saya untuk kali ini. Apa pun...saya sentiasa mendoakan anda semua berjaya dengan baik dan profit dengan baik.

Tiada ulasan: