TEKNIK FRX30 BERDASARKAN PADA INDICATOR.

  • Ditulis oleh
  • - Khamis, Julai 18, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Walau hanya berpandukan indicator sepenuhnya namun masih konsisten tiada loss jika mahir. Beringat bahawa refresh chart sesaat sebelum entry. Jika loss bangkit kembali dan anggap usd yang loss itu sebagai panduan kita supaya tidak ulangi lagi apa yang kita tersalah entry. Usah pikirkan amaun yang loss. Bangkit dan trade lebih sempurna dengan fokus. Usah tergesa-gesa nak profit untuk kembali kan yang loss. Trade seperti biasa. Fokus lebih lagi. Dan berdoa supaya Allah permudahkan dan beri ketenangan kepada kita.

Apabila ada halangan usah entry. Sabar. 



















Prestasi setakat ini memang memuaskan namun saya tetap mohon doa pada Allah lagi dan lagi tanpa henti. Ya Allah permudahkan lah para trader semua dalam trading masing-masing jika ini lah jalan yang terbaik untuk kami semua manambah pendapatan. Aamiin.
Teknik yang anda semua ada adalah yang terbaik walau pun anda masih belum konsisten. Kuasai lagi teknik tersebut. Usah mengejar teknik. Sebelum mahir memang banyak rintangannya namun sesudah dapat kuasainya...hati pun tenang dan tak sabar menunggu hari untuk memulakan trading.


Tiada ulasan: