PRESTASI UNTUK TIGA HARI

  • Ditulis oleh
  • - Sabtu, Jun 29, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Untuk naikkan semangat para trader baru dan juga untuk jadikan para trader baru trade dengan konsisten bukan lah suatu yang mudah. Ada yang berkata bahawa forex tidak boleh beri kebebasan kewangan. Jadi kita cuba dan tengok adakah betul atau tidak. Kita cuba dengan modal yang kecil semasa kita belum mahir. Jika terjadi apa-apa pun tidaklah ralat sangat. Dan bila mahir kita dah dapat kuasai teknik baru lah kita trade dengan modal yang besar sedikit. Mula-mula kita letak modal 100usd. Trade dan bila untung 100usd kita keluarkan untung itu dan trade yang baki tadi...di mana modal kita telah kita keluarkan...jadi kita trade dengan hasil keuntungan sahaja. Cantikkan?



Tetapi untuk dapatkan pemikiran macam tu yang amat susah tu...ada yang bila untung 100usd di campur dengan modal permulaan 100usd tadi...dah jadi 200usd...kebanyakkan dari kita tak sabar-sabar nak naikkan volume...silap di situ...keluarkan dulu 100usd tu...trade lagi dengan volume lama dengan modal kembali 100usd...baru lah trading kita penuh emosi tenang sebab kita trade dengan duit untung.

Mari kita bincangkan jika kita dapat keuntungan 1800pip untuk seminggu alangkah bagus nya kan?

Jadi teruskan dengan teknik anda dan saya trade dengan teknik saya. Ayuh kita profit sama-sama...Santai Trading Tanpa Tekanan.

Tiada ulasan: