MODAL DAN LOT DALAM FOREX

  • Ditulis oleh
  • - Khamis, Oktober 18, 2018
  • -

Salam Sejahtera;
Setelah begitu sibuk dan teruja sambut cucu sulung saya pada 06.10.2018 : Muhammad Luth Anaqi .. semalam baru saya mula trade ..
Jom harini saya share sedikit ilmu berkenaan modal dan lot yang sepatutnya dan yang baik semasa trade.
Mula kan modal yang minima dahulu. Jangan taksub nak untung cepat dan berganda. Bila dah betul-betul mahir baru lah topup modal atau besarkan saja modal yang sedia ada. Biar lambat asalkan selamat.
Bagi Teknik Frx30 .. modal permulaan memadai dengan hanya 100usd.
Lot nya pula .. bagi Teknik Frx30 saya sarankan ambil risiko 10% .. jika entry anda hit SL .. anda akan hanya rugi 10% dari modal anda. Namun saya tetap mahu kan anda kekal profit tanpa rugi.

Carta Kiraan MM ada saya sertakan dalam Pakej Frx30.
Sekian.
Me
0194508382

Tiada ulasan: