FOREXTIGAPULUH DAN BROKER FOREX

  • Ditulis oleh
  • - Jumaat, April 27, 2018
  • -
Salam Sejahtera.

Saya masih guna Broker Exness dan buat pengeluaran melalui Neteller. Dan juga saya ada guna Broker FBS selepas pengeluaran melalui Exness ada sedikit masalah. Takat hari ini kedua-dua broker berkenaan tidak mendatangkan masalah kepada saya.  

Pelajar-pelajar saya masih boleh hubungi saya melalui FB Messenger atau Gmail.  Setakat ini saya masih aktif trade dan tidak pernah putus asa dengan kaedah Forextigapuluh.  Kemarin saya masih dapat menten antara 700pip hingga 900pip melalui dua akaun Exnes dan FBS.  Dengan kadar trade hanya beberapa jam sahaja.

Trade di H1 tidak berakhir hanya dengan satu entry sahaja apabila anda boleh sambung melalui M1.  Trade lebih seronok bila dapat kutip bertalu-talu di M1 selepas hit TP 100pip di H1.

Selamat Maju Jaya.
Forextigapuluh.
info.forextigapuluh@gmail.com




Tiada ulasan: