BELAJAR FOREX

  • Ditulis oleh
  • - Jumaat, Mei 05, 2017
  • -
Bismillah. Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Untuk memulakan trade Forex bagi skill Frx30, anda kena ada komputer atau laptop dan juga talian internet. Anda kena ada Pakej Frx30 lengkap dari File indi yang saya beri. Anda kena mahir dahulu skill dengan guide dari saya dan juga anda kena buat banyak latihan di demo akaun sebelum anda daftar akaun sebenar.

Trade santai dan bertenang. Jangan nak untung cepat. Jangan tamak dengan memasukkan lot yang besar jauh dari jumlah kiraan MM yang saya sarankan. Anda kena santai tanpa tergopoh-gapah. Tanpa kelam kabut. Tidak faham? Hubungi saya dan bertanya dari saya. Jika anda senyap dan diam diri, saya tidak tahu dimana anda tidak faham. Anda kena rajin..tekad..berdoa..keras berusaha.

Jangan pernah mengalah dan menoleh kebelakang. Tekad kan diri anda untuk bebas kewangan dan saya doa moga anda berjaya cemerlang jauh lebih baik dari saya! Kesemua ilmu yang saya beri melalui Ebook dan juga 13 Video Tutorial hendaklah anda baca dan tengok "ULANG-ULANG" bukan hanya baca dan tengok sekali sahaja. Kena banyak kali!

Forex mudah tetapi rumit. Apa yang rumit? Kerana anda wajib disiplin lebih daripada perkerjaan lain yang anda pernah buat. Jika anda gagal, anda rugi bukan RM tetapi USD. Kadar tukaran RM dan USD sekarang lebih kurang 4.5
Makna anda boleh rugi lebih kurang 4.5 kali ganda dari RM anda. Ingat ya!

Bertenang dan santai.
Sekian.
"selamat maju jaya"
sitiaishahshabudin.
0124041152.






3 ulasan:

Sunduvan berkata...

Good info. Tengah cari2 info forex yg bermaklumat seperti ini

ForexTigapuluh berkata...

Terima kasih @Sunduvan...kerana singgah sini.

Blogger berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.