PENGENALAN FOREX 30 SKILL

  • Ditulis oleh
  • - Ahad, April 02, 2017
  • -

Bismillah.
Assalamualaikum.
Salam Sejahtera.

Kepada semua trader yang guna skill Frx30 yang saya kasihi dan saya mulia kan.  Doa saya moga semua dari anda berjaya trade dengan cemerlang dan berjaya.

Kenapa saya minta anda mula kan dengan modal USD 100 ?  Kerana saya mahu anda selesa kan diri dengan "real account" dan trade dengan tenang.  Trial account dan real account ada beza dari segi perasaan semasa trade.  Trade trial account lebih santai kerana anda sedar modal bukan anda punya.  Jiwa anda lebih aman.  Sebaliknya pertama kali anda trade real account anda akan sedikit teruja bercampur gelabah.  Teruja untuk dapat kan semula nilai yuran anda dan teruja nak buat keuntungan.  Gelabah kerana pertama kali nak trade modal anda sendiri.

Jadi :  anda kena bermula paling sikit adalah modal USD 100.  Trade santai dan jaga Kiraan MM yang saya beri carta nya.  Fokus syarat entry dengan tepat.  Semasa tiada syarat lengkap anda jangan gatal tangan entry juga.  Jangan cepat-cepat nak untung banyak.  "kena santai"

Bila nak untung banyak?  Tak lari gunung dikejar.  Bila dah selesa.  Tukar lot dan masa tu kejar keuntungan.  Penting ambil masa untuk selesa kan diri.  Kena jaga emosi.  Kena jaga jiwa anda.  Doa supaya Allah permudahkan kerja trade kita.  Aamiin.

Sekian Terima Kasih.
Selamat Maju Jaya.
sitiaishahshabudin.
0124041152

Tiada ulasan: