TEKNIK F2F DAN GUIDE FOREX

  • Ditulis oleh
  • - Isnin, Februari 27, 2017
  • -
Bismillah.
Salam Sejahtera.

Frx30 mudah dan santai. Untuk siapa? Hanya untuk yang mahu usaha lebih untuk memahaminya.  Berapa lama boleh mahir?  Ikut ketekunan trader.  Anda tekun anda cepat mahir.  Bagaimana untuk profit konsisten?  Apabila anda disiplin.  Tanpa disiplin anda tidak akan konsisten profit cemerlang.

Jom kita lihat sedikit bagaimana anda boleh berjaya dengan Frx30.  Syarat-syarat entry yang saya beri, memang mudah dan anda hanya kena ikut sahaja.  Jangan gabung dengan benda-benda lain supaya anda tidak keliru.  Kerana teknik frx30 ikut signal semasa.

Tak perlu buat trendline atau fibo atau sebagainya.  Tak perlu convert kepada EA.  Tak perlu semua itu.  Anda gabung anda keliru.

Selepas anda sudah join Frx30 anda kena refer kepada saya jika anda blur.  Bagaimana?  Whatsapp saya jika anda mahu saya guide.  Jangan tunggu saya cari anda.  Kerana saya tidak tahu samada anda sudah mahir atau masih blur.  Anda kena respon saya.

Akhir sekali.
Saya doa moga anda semua berjaya dengan cemerlang.
Tahniah kepada trader yang dah guna Frx30 dan dah ftt.

Selamat Maju jaya.
sitiaishahshabudin.
0124041152


Tiada ulasan: