RISIKO DALAM FOREX

  • Ditulis oleh
  • - Sabtu, September 05, 2015
  • -
Salam Sejahtera.

Forex untung dan rugi. Tiga perkataan itu memang berkaitan. Forex untuk individu yang berani. Berani mengambil risiko. Berani untuk kekal disiplin. Berani untuk memaju kan diri. Dan berani meneroka satu bidang baru dan mempelajari ilmu forex baru dan mudah. Mempelajari benda baru bukan satu perkara mudah. Tetapi saya yakin sepenuhnya kepada anda bahawa anda boleh. Saya tidak pernah memandang rendah kepada anda.

Forex30 satu kaedah mudah tetapi anda perlu kesabaran yang tinggi. Saya tahu anda perlu bimbingan saya sehingga lah anda berjaya. Justru itu saya sentiasa luangkan masa untuk menjawab soalan anda satu persatu. Penting : Anda bertanya!

Risiko dalam forex hanya apabila anda tidak disiplin. MM dan cara entry yang tepat. Emosi anda untuk kekal tidak tamak. 

Untuk pelajar-pelajar baru saya : Sila rujuk kepada saya jika ada yang masih tidak faham.
Selamat Maju Jaya.
Whatsapp 0124041152








5 ulasan:

Oyewole Olatunbosun berkata...

While it is a great idea to discuss your opinion on the markets with others, you should be the one making the decisions. Consider the opinions of others, but make your own choices. It is your money after all.

Bosun
FxGlory is a broker that aloows you to use your hedging strategy.

Unknown berkata...

Forex merupakan bisnis yang punya resiko yang tinggi makanya untuk trading sebaiknya jika kita bisa memiliki pengelolaan resiko yang baik yang akan membuat kita bisa trading dengan baik dan maksiaml. Makanya untuk trading di octafx saya selalu menggunakan SL dan TP agar resiko yang didapat bisa terminimalisr dengan baik

Trade.berry berkata...

memang dalam panduan trader itu harus kita lebih pahami akan cara yang baik untuk jalankan tradingnya. Karena yang mengingatkan adanya resiko dibisnis forex itu harus dengan proses yang kita jalankan cara cara memahami untuk jalannya forex secara baik dan bisa keuntungan didapatkan bersama trade.Berry

Firma berkata...

pastikan untuk kita menghasilkan keuntungan di dalam jalankan trading itu pertama kita harus lakukan dengan memahami jalannya market dengan baik. Mengingatkan forex beresiko tinggi. Dan saya selalu jalankan trading di broker gainscopefx dengan rajin belajar dalam akun demo untuk memahami dengan benar benar akan berjalan trading ini dalam keuntungan bisa kita dapatkan dengan mudah

Tweezer berkata...

selain akun demo FXB Trading menawarkan perpaduan sempurna antara hedging dan scalping sebagai rangkaian platform trading yang ideal. Inilah yang dibutuhkan setiap trader di pasar CFD. Model ECN / STP yang ditawarkan oleh FXB Trading tidak memiliki dealing desk. Pedagang bisa mengharapkan sistem perdagangan asli di sini