FOREX TIGAPULUH DAN TIPS

  • Ditulis oleh
  • - Sabtu, Julai 11, 2015
  • -

Salam Sejahtera.

Tujuan anda letak jumlah kerana untuk memudahkan entry anda close auto dan juga supaya mengawal keuntungan. Setiap entry Teknik Frx30 ada had jumlah TP nya. Saya beri melalui ebook. Jumlah tersebut dari hasil kajian saya di mana had TP sebenar. Jika anda letak lebih daripada itu ada kemungkinan pasaran reversal sebelum cecah price TP anda. Letak TP seperti yang saya sarankan adalah perlu.

Kerja anda mudah sahaja. Ikut apa yang saya nyatakan di dalam ebook dan juga melalui video tutorial. Jangan sesekali ubah apa-apa. Kebanyakkan trader merasa keberkesanan Teknik Frx30 dan fikir jika ambil untung lebih banyak tentu boleh. Tetapi Teknik Frx30 mempunyai undang-undang yang anda perlu ikut.

Jangan ambil mudah. Anda disiplin. Anda berjaya.
Selamat Maju Jaya.

' Di bawah ini saya lampirkan ss yang di kongsi oleh trader yang telah guna Teknik Frx30 dan mulai konsiaten.'

Saya : ' Tahniah Din! Anda buat saya bangga. '

Tiada ulasan: