TP (TAKE PROFIT) DAN SL (STOPLOSS)

  • Ditulis oleh
  • - Ahad, Mac 31, 2013
  • -
Assalamualaikum dan salam sejahtera juga salam damai penuh cinta.
Hidup lah kita dengan penuh hormat dan kasih sayang sesama kita.

Kenapa TP dan SL penting?
Untuk autoclose bila profit dan untuk membenteras kerugian yang melampaui modal kita.
Kenapa untuk Teknik Forextigapuluh saya tidak meletakkan SL di setiap post saya tetapi di dalam ebook saya itu tertera price untuk SL?
Kerana saya begitu yakin dengan entry saya. Setelah saya mengkaji dan meneliti di mana yang perlu saya melakukan entry dan di mana yang sesuai saya melakukan entry: Bila sudah saya perfect entry: Saya yakin yang entry saya saya akan menuju ke TP ~ Insyallah. Dan Alahamdulillah setakat ini memang semua entry saya menuju TP
Maka saya tidak meletakkan SL walau pun saya menggariskan perice SL di ebook saya.



Kenapa entry saya hanya dua atau tiga post sahaja dalam sehari?
Kerana saya juga kena beri masa untuk guide student baru melalui teamviwer/whatsapp/fb/skype




Jom kita Santai Trading Tanpa Tekanan esok.

1 ulasan:

Forex Signals berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.