FOREX30VER3 PROFIT

  • Ditulis oleh
  • - Rabu, Mac 26, 2014
  • -

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Walau saya sentiasa katakan bahawa Teknik Frx30New mudah untuk profit namun Teknik Frx30Ver3 juga dapat beri profit yang konsisten.

Dalam kaedah ini kita harus pairkan 3 TF untuk menguatkan lagi pergerakkan pasaran ke arah TP. Walau pergerakkan pasaran diluar kawalan kita tetapi skill yang ada dapat beri petunjuk di mana price TP harus di letak.

Seandainya entry telah dilakukan sementara menunggu hit TP, boleh lah kita tinjau-tinjau pair matawang lain. Yang mana mungkin ada lagi signal bakal muncul.

Saya berikan contoh indicator Frx30Ver3 supaya anda dapat membaca di mana price entry saya dan price TP saya. Mungkin dari contoh ini anda boleh pelajari sesuatu.

Saya doakan anda semua Selamat Maju Jaya.

Tiada ulasan: