FOREXTIGAPULUH DAN EXNESS.COM

  • Ditulis oleh
  • - Rabu, Februari 26, 2014
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Di samping mengguna exness. saya juga guna liteforex. insta. saya berkira-kira untuk mencuba fxcm. ada 9 entry yang lewat hit TP semalam. saya lampirkan di sini tujuan untuk anda cuba lihat di mana price entry saya untuk anda dapat belajar sesuatu. untuk trader baru sahaja. yang otai-otai saya kira tidak akan terjah blog ini. 

saya telah memilih untuk entry profit. dan Alhamdulillah telah berjaya. namun saya masih usaha lagi untuk terus-terusan entry profit. saya berdisiplin. adakala seminggu saya hanya trade sehari atau dua hari sahaja kerana tidak dapat fokus. 

saya cuma trade antara 8.00am hingga 5.00pm sahaja. selebihnya saya lakukan rutin harian saya yang lain. hasilnya amat memusakan untuk saya.






Insyallah kita cuba teliti pasaran untuk hari ini. jika ada rezeki kita. profit lah kita.
saya doakan moga anda semua selamat maju jaya.

Tiada ulasan: