TRADE H4 DI EXNESS.COM

  • Ditulis oleh
  • - Isnin, Januari 06, 2014
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Hari ini suka saya ingin bincangkan berkenaan Teknik Frx30New. Kita mula dengan trade di H4. Semasa kita memulakan trading. Perhatikan H4. Jika H4 sudah ada tanda-tanda awal signal buy sebagai contoh. Tunggu sehingga lengkap signal buy keluar. Bila telah keluar lengkap, jangan entry dulu. Perhatikan D1. Make sure D1 ada signal lengkap buy atau sekurang-kurangnya tanda awal buy. Jika ada...maka refer M30 dan M5...Biasa M30 akan keluar signal buy dahulu dan di ikuti M5...cantiknya kita entry di M5 bila muncul lengkap buy...bila M5 tukar sell kita close entry tadi atau boleh jugak letak 30pip atau 40pip....bila M5 keluar buy semula kita entry lagi. Berlarutan hinggal lah H4 keluar tanda awal sell. Di sini Insyallah kita dapat entry buy banyak kali sementara menunggu H4 tukar ke sell.


Semasa kita kutipdi M5 memang agak baik juga. Tetapi kita perlu refer di H4 untuk pasti kan H4 masih lagi dalam keadaan buy.

Semoga kita dapat trade dengan baik dan dapat profit dengan cemerlang. Saya tetap doakan para trader semua Selamat Maju Jaya.

Tiada ulasan: