FOREX MUDAH PROFIT (FOREXTIGAPULUH)

  • Ditulis oleh
  • - Khamis, Januari 30, 2014
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Boleh profit hanya jika patuh pada aturan setiap teknik yang anda ada. Tidak patuh bererti tidak disiplin. Kenapa saya selalu kongsikan berkenaan disiplin. Kerana itu saja yang dapat mengawal kerugian. Jika anda di minta membuat pilihan untuk rugi atau untung, sudah pastinya anda memilih untung dan jika sudah memilih untung haruslah disertakan dengan disiplin. Jika loss. Jangan panik. Teliti balik kenapa loss. Dimana silapnya. Bincnag semuala dengan mentor anda untuk baiki trading. Tidak salah untuk bertanya berkali-kali. Untuk chart yang saya upload di sini, anda boleh teliti di mana price entry saya dan di mana TP saya. Dari situ anda boleh tahu bagaimana saya lakukan entry. Insyallah.








Kita sambung esok dengan trade lebih baik lagi. Harap anda profit lebih baik dari saya. Dan suka saya katakan di sini bahawa saya sukakan cabaran. Jumpa esok ya. Insyallah.
Selamat Maju Jaya semua.

Tiada ulasan: