FOREXTIGAPULUH TRADE DAN BELAJAR

  • Ditulis oleh
  • - Khamis, Oktober 03, 2013
  • -



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sejak kali pertama terjun dalam bidang forex pada 2006 saya bertekad akan terus menjadikan forex sebagai sumber pendapatan tetap untuk saya. Sehingga kini saya rasa saya mampu tapi saya tetap mohon doa pada Allah supaya memudahkan keseluruhannya. Saya rasa selesa dengan teknik frx30. Trade santai dan telah dapat mengikut rentak pergerakkannya. Saya rasa selesa dengan cara kiraan MM frx30. Dan profit setakat ni memuaskan tetapi tetap dengan izin Allah juga. Dan saya bersyukur. Ya Allah Ya Tuhan ku : Syukur Alhamdulillah.

Saya tidak pernah sedeh jika sehari saya langsung tidak dapat lakukan entry. Saya tidak tergopoh-gapah mengejar entry. Trade hanya bila dapat fokus sahaja. 




Dan saya tahu dan yakin anda semua pun boleh lakukan dengan lebih baik dari saya dengan teknik yang anda guna sekarang. Jadi saya mahu anda teruskan dengan baik. Saya suka anda berjaya. Saya mahu anda tahu dalam forex memang boleh berjaya. Setakat setahun belum dapat lihat hasilnya. Namun teruskan lagi dan lagi. Jangan berputus asa. 

Selamat Maju Jaya.

Tiada ulasan: