FOREX30 : LAYAN PROFIT DENGAN DISIPLIN.

  • Ditulis oleh
  • - Isnin, September 23, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Syukran. Kita tutup kedai dan sambung esok pula. Syukran dapat hit dengan baik tanpa loss dan tanpa floating. Dengan izin Allah juga. Apa yang penting kekalkan disiplin diri. Jangan buat mudah dan jangan pandang remeh pada emosi. Trade dengan usd maka sayangilah usd kita. Saya mahu anda berjaya dan jangan abaikan kiraan MM. Saya masih terima keluhan dari trader-trader diluar sana yang masih tidak konsisten. Saya cuba beri semangat dan saya mahu anda terus guna teknik anda. Kerana setiap teknik tetap ada keistimewaannya.

Mahirkan diri lagi dan lagi. Usah berputus asa. Laluan profit terbuka luas di depan kita. Kita kena bijak pilih laluan itu. Semua teknik mudah untuk yang minat. Tanam di jiwa bahawa ingin trade dengan jiwa yang tenang dan jaga emosi. Kenapa saya perlu ingatkan anda? Kerana saya mahu ramai yang berjaya dalam trading forex.

Mai kita teliti di mana price entry dan price TP. Boleh belajar sesuatu dari sini juga. Fokus dan trade dengan smart dan profit tetap milik kita. Insyallah.




Ok kita jumpa esok untuk kaut lagi profit dengan santai.
Anda berjaya saya suka.

Tiada ulasan: