BINA DISIPLIN DIRI DALAM FOREX

  • Ditulis oleh
  • - Rabu, Ogos 14, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Janji nak kembali berblog pada 19hb Ogos 2013 tetapi 13hb dan mula berblog. Hari ni saya mula trading. Forex dan saya dah tak dapat bersenggang. Rindu nak fokus pada trading membuak-buak. Hari ni saya hanya sempat fokus 8 akaun saja. Alhamdulillah. Agak berhasil jugak la.

7 akaun yang saya slow-slow trade dengan hanya bermodalkan 16.80usd dah mula menginjak ke rata-rata 40usd untuk 1 akaun. So 7 akaun kesemuanya dah jangkau 280usd. Asalkan kita kuasai disiplin maka Insyallah keuntungan tetap menjadi milik kita. Dan tetap kena doa jugak la.









Bagaimana dengan suasana raya anda? Tentu meriah kan...lepas habis raya kita cari duit semula. Untuk bekalan raya haji pulak. Walau apapun disiplin tetap kita jaga. Hari ni apa yang nak saya kongsi? Seperkara saja...tak dapat fokus...jangan trade. Tenang-tenang dan santai baru trade. Kuasai teknik slow-slow. Pasti kita berjaya.

Tak banyak saya dapat bercerita berkenaan dengan teknik frx30. Kerana kesemua teknik kita tetap ada kelebihan dan kelemahan masing-masing. Asalkan kita dapat mengatasi kelemahan teknik kita maka sudah cukup untuk kita capai kejayaan.

Insyallah esok kita jumpa lagi. Insyallah saya akan cuba kongsi lagi sedikit info untuk para trader baru. Jom kita Santai Trading Tanpa Tekanan.

Tiada ulasan: