RANCANGLAH CARA TRADING KITA

  • Ditulis oleh
  • - Khamis, Jun 20, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Saya mempunyai banyak impian yang ingin sangat saya capai. Jadi saya sediakan satu akuan forex untuk satu impian saya. Satu untuk beli ini dan satu untuk beli itu. Saya trade dan bila capai keuntungan yang cukup, saya keluarkan dan beli. Satu akaun untuk pergi melancung. Bila cukup keuntungan dalam akaun tu, baru saya keluarkan dan pergi melancung. Tak kira walau hanya melancung di dalam negara sahaja.

Semalam saya ada kerja lain yang perlu di selesaikan jadi saya hanya sempat trade beberapa jam sahaja...hanya satu dua entry sahaja yang boleh saya fokus....












6 akaun dengan modal yang berbagai-bagai. Jadi bila kita mahir...dan dapat kuasai teknik maka kita kurang rasa was-was sewaktu melakukan entry. Semua para trader boleh berjaya dengan sempurna dengan izin Allah. Banyak-banyak berdoa moga Allah permudahkan kita untuk capai impian kita. Aamiin.

Anda trade lah dengan teknik anda...moga anda juga berjaya dengan sempurna.


Tiada ulasan: