KENAPA SAYA BERJAYA?

  • Ditulis oleh
  • - Sabtu, Jun 22, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Kenapa saya berjaya?
Saya trade forex sejak tahun 2006. Pada mulanya saya mencari berbagai teknik dan cuba pelajarinya. Namun hanya yang sesuai dengan saya hanya Teknik Frx30. Jadi sejak 2008 saya terus tidak menoleh kebelakang dan hanya mengguna teknik ini sahaja untuk buat profit. 

Untuk Teknik Frx30 ini saya tidak menambah Fibo semasa trade juga tidak menambah Trendline. Hanya menggunakan chart yang sedia ada ini sahaja.



Namun apa sahaja pergerakkan indicator ini memang ada makna tersembunyi. Kita harus peka dan tahu jawaban kepada pergerakkannya. Tetapi tidak semua trader sesuai dengan cara ini. Ada yang lebih gemar dan mahir dengan cara lain. Teknik Frx30 memang mudah untuk saya...tetapi tidak untuk anda...
Namun Teknik Frx30 ini lah yang telah membawa kejayaan kepada saya di samping usaha...tekun...sabar...disiplin...doa dan tawakal kepada Allah maka saya akui pencapaian saya keseluruhannya adalah dengan izin Allah jua.

Jom kita Santai Trading Tanpa Tekanan...berjumpa di hari Isnin ini jika masih ada umur.

Tiada ulasan: