TEKNIK DAN FOREX

  • Ditulis oleh
  • - Rabu, Mei 01, 2013
  • -
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Teknik forex hanya sebagai panduan sahaja untuk lakukan transaksi jual beli. Ada panduan mudah ada panduan lebih rumit. Kadang panduan itu mudah bagi kita tapi rumit bagi orang lain. Saya juga pernah belajar menggunakan fibo untuk trade tetapi saya rasa ianya rumit untuk saya . Saya juga pernah menggunakan trendline untuk trade dan juga saya rasakan begitu sukar untuk saya. Dan teknik saya juga mungkin sukar bagi sesetengah orang lain namun akan menjadi mudah bila saya guide dan guide hingga faham. Semasa sessi belajar, kena lah tanya dan tanya saya hingga faham. Jika diamkan diri saya tidak tahu dimana yang anda tidak faham. 


Jika sudah belajar dengan saya dan mendapati teknik saya tidak sesuai untuk anda, no komen dari saya. Namun jika nak juga saya fahamkan anda hingga mahir: saya tiada masalah. Kerana saya juga seperti anda. Dan saya juga memahirkan diri saya setingkat demi setingkat hingga teknik ini menjadi umpama kacang untuk saya. Tetapi kajian saya memang memakan masa sebelum ini. Dan saya berikan hasilnya kepada anda. Satu sahaja pesan saya: kuasai lah satu2 teknik hingga menjadi makanan kita. Hingga kerling pun dah boleh entry.

Jom kita Santai Trading Tanpa Tekanan.

Tiada ulasan: