KEGUNAAN INDICATOR FOREX TIGAPULUH

  • Ditulis oleh
  • - Rabu, Ogos 09, 2017
  • -
Bismillah. Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Indi Frx30 hanya boleh di install melalui window. Tidak boleh melalui android. Saya saran kan anda guna laptop supaya nampak jelas. Fokus pun senang dan santai. Tanpa terlepas pandang. Seorang trader yang cemerlang sentiasa akan pilih trade santai dengan disiplin. Tidak main-main. Siapa yang akan ganti usd kita yang hilang jika kita tidak fokus dengan sempurna.

Teknik Frx30 mempunyai gabungan TF tertentu untuk capai ketepatan arah pasaran. Penting anda dapat fokus dengan baik pada TF yang saya sarankan. Tanpa signal lengkap, pasaran akan berlaku reversal. Abai kan entry jika signal belum lengkap. Jangan nak tamak ambil untung semasa signal belum sempurna. Sabar.

Anda perlu rasa lega apabila anda tahu di mana boleh laku kan entry dan di mana tidak boleh. Payahnya apabila semasa indi Frx30 tunjuk tidak lengkap, di situ yang anda nak klik entry juga sebab tak sabar nak entry awal. Itu satu perkara yang trader suka benar laku kan. Tidak suka menunggu signal lengkap. Trader kadang kala sering berharap pasaran akan ikut kehendak sendiri. Sudahnya sendiri yang rugi.

Disiplin. 

"saya doakan anda semua trade santai dan berjaya."
Hubungi saya untuk sebarang soalan.
sitiaishahshabudin
0124041152

"untung sedikit tetapi berpanjangan lebih baik daripada untung banyak sekali tetapi rugi berkali-kali."





Tiada ulasan: